wtorek, 3 marca 2020

Kochamy Starocie - Styl Hiszpański!

Kochamy Starocie - Styl Hiszpański
Bry Kochani!

Jak już niektórzy wiedzą, na moim blogu trwa całoroczna zabawa "kochamy starocie". Tym razem tematem jest styl Hiszpański! A więc wszystko co Wam się kojarzy z Hiszpanią. Byki, tancerki, wachlarze, kolor czerwony, ale może to być również Wasza interpretacja symboli i kolorów.

To co, przerabiamy staroć na staroć? :)


Pamiętajcie, że do zabawy możecie dołączyć w każdym momencie. Zasady znajdziecie - tutaj. Przerobić można wszystko, starą kartkę, zakładkę, spruć stary kocyk i zrobić go na nowo, użyć starego materiału, naprawdę nie trzeba tylko malować lub robić decoupage, bo niektórzy obawiają się tej techniki :) Może to być haft w danym stylu, doklejony do np starego słoika itp.

Zachęcam więc do zabawy!

A tutaj moja inspiracja:

Przed:

(powyższe zdjęcie nie jest moje, kupowałam na targu staroci, na grupie na fb :) )

Po:
użyłam:
czarne gesso, wycisków, farb akrylowych, foamiranu, ozdobnego dżeta, piąkego papieru od itd collection 

Przypominam, że prace można zgłaszać do poprzednich wyzwań:



i aktualne podsumowanie poprzednich miesięcy (nadal można zgłaszać tam swoje prace)

Sztuka Chińska 



Styl Vintage:








dziękuję Wam za wspólną zabawę i piękne prace!

Buzia





39 komentarzy:

  1. Ależ Ty kobieto jesteś kreatywna! Jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama szkatułka cudna, przerobiona super. Czym się chrakteryzuje styl hiszpański nie mam pojęcia, trzeba się wyedukować :-)
    Pozdrawiam i życze powodzenia w zabawie, ja już nic u siebie nie zmieszczę chyba że mi ktoś dobę wydłuży :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace.Ciekawe tematy dajesz uczestnikom

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna praca i cudownw inspiracja.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykłe i ogromnie kreatywne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, klimatyczne prace. Świetnie ozdobiłaś Martusiu tą puszkę, wygląda wspaniale. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna przemiana :) Lubię podglądać Twoje dzieła Marto. Zawsze oczarujesz czymś niebanalnym

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tymi starociami, super Ci to wyszło, zresztą zawsze u Ciebie praca jest wykonana na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie przerabiacie te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są naprawdę imponujące <3 Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, po prostu piękne!
    Staroci do przerobienia mam mnóstwo ale ..... sytuacja u mnie niestety niekorzystna, przykro mi, nie dam rady choć chciałabym, bardzo chciałabym :(
    A Ty dawaj przedmiotom nowe, wspaniałe życie ... inspiruj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca :D styl hiszpański zachwyca u Ciebie :) sam pomysł na zabawę też jest świetny. Moja siostra ostatnio coś się zaczyna bawić w przerabianie staroci i robi wystrój do swojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace! Twoja puszeczka genialna! Ja nawet nie potrafię sobie wyobrazić takiej niesamowitej przemiany, a co dopiero to wykonać :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna metamorfoza! I piękne prace dziewczyn🌹

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne przeróbki
    A ja chcę do Barcelony

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdolne jesteście! :)
    Piękne prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. przydałoby mi się trochę Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Dziewczyny też zrobiły piękne prace.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace! Czerwienie i czarny kojarzą się mi ze stylem hiszpańskim, a tu proszę jeszcze jest niebieski ;-) Ale wody u nich pełno i niebo nad nią też niebieskie, zatem nie ma się co dziwić ;-) Podziwiam pomysły i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie! Masz naprawdę świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super może jak kupie fajne materiały to coś przerobie na fajnego bo teraz nie mam materiałów i zbieram farbki do tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  23. Piękne prace, ale jakie fantastyczne pomysły. Pozdziwiam :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne prace!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne prace! Cudownie wszystkie wyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  26. Świetna przemiana w stylu hiszpańskim, bardzo mi się Twoja wersja podoba!!!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne prace- podziwiam:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Z niczego można zrobic naprawdę duże COŚ - słoik po kawie może służyć do karteczek z dobrymi myślami, do przechowywania skarbów, słodkości i wiele innych. Pudełka i skrzynki to samo - pełen podziw! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna metamorfoza - podziwiam :-)
    Prace Dziewczyn też zachwycają.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wszystkie parce. Aż trudno uwierzyć, że niektóre przedmioty tak bardzo zmieniły swój wygląd.
    Pozdrawiam Alona

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo udana metamorfoza! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)