czwartek, 19 marca 2020

Wyniki Candy, tag, zawieszka

Bry Kochani!

Miałam chwila przerwę od blogowania, ponieważ byłam na Craftawie, na której spotkałam się z cudownymi osobami <3 rewelacyjny czas, a potem jeszcze kilka dni spędzonych w Legionowie z córcią uniemożliwił mi zaglądanie na bloga. Ale nadrabiam ;)

Dzisiaj przychodzę z zawieszką, jaką zrobiłam na wyzwanie Choinka2020, wzór z pinterestu:






***

Mój wielkanocny tag, jako inspiracja dla Laserowe Love z użyciem ich tekturek z kolekcji Easter Bunny.
koszyczek zrobiony z masy soft, pomalowany farbą akrylową, mgiełki, ozdobne dżety, koronka, jajeczka, wstążka, mikrokulki, sizal, gałązki









***

Moja pierwsza inspiracja dla Lexi design , stara skrzyneczka przerobiona na szkatułkę dla małej księżniczki. Na blogu Lexi, pod wpisem z moją szkatułką znalazło się kilka Waszych komentarzy, za co ogromnie dziękuję ;*!




***

Ukończyłam również swoją pierwszą serwetkę, bo dotychczas używałam takiej małej, którą wygrałam w jednym z candy, a świetnie serwetki prezentują się pod pracą na zdjęciach :) w planach jeszcze jasna!

Kordonek: Scheepies kupiony w Kokonki - motki ombre
wzór z youtube 

Tym samym spełniłam drugie postanowienie noworoczne
A i zapomniałam wcześniej, że pierwsze postanowienie norowoczne również spełniłam : D a jest nim postarzana szkatułka, która pojawiła się na blogu Świrów Rękodzieła



A teraz wyniki Candy!
Dziękuję za tak dużą ilość zgłoszeń :)
Drogą losowania wygrywa Szydełkowa pasja Kaśki
nie trzeba się nigdzie zgłaszać, mam 2 miesiące na wykonanie wisiora dla Ciebie, jak tylko będzie gotowy, to dam znać :) i wtedy prześlesz mi dane do wysyłki.

Ale nie smućcie się! Niebawem jeszcze wyniki mojego candy z okazji Świrów Rękodzieła :)

Buziaki

32 komentarze:

  1. Piekne prace, gratuluje samozaparcia i sukcesów :) skrzyneczka dla księzniczki- magia :) brawo, brawo :) gratulacje dla zwyciężczyni candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace i tak różnorodne! Jest co podziwiać :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale różnorodność! Twórcza z Ciebie bestyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martusia może i Cię nie było długo ale teraz nadrabiasz z nawiązka. Nie wiem co podziwiać najpierw bo wszystko mi się bardzo podoba, ale chyba najbardziej obie twoje szkatułki. Choć tak różne w stylu i wykonaniu to obie są cudowne i każda ma to coś !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne inspiracje, tag z zajączkiem słodki, skrzyneczka i te zielone mikrokulki są śliczne, serwetka obłędna. Ależ Ty masz talent,podziwiam, podziwiam.:) Gratuluję wygranej Szydełkowej Pasji.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczne prace nam tutaj pokazałaś :).

    Gratulacje dla szczęściary Kasi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :). Wielkanocny Tag piękny, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś, ale cudne prace, tym razem moje serce skradła szkatułka.
    Gratuluję Kasi.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne,różnorodne prace:-) Tag wiosenno-świąteczny mnie zachwycił i szkatułka dla dziewczynki :-) Serweta piękna, choć ja wolę jaśniejsze kolory to i tak precyzja wykonania i sam wzór pięknie się prezentują :-)Gratulacje dla Kasi :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O raju, znów zarzuciłaś nas pracami;) Pracowita mróweczka z Ciebie. Wszystkie prace piękne!
    Gratuluję Zwyciężczyni:) Pozdrawiam Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, podobają mi się ogromnie. Brawa dla Zwyciężczyni! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna różnorodność prac 😍 Gratuluję zwyciężczyni candy urodzinowego i dziękuję za zabawę :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prace powstały, zawieszka gwiazdkowa taka malutka, a jakże urocza :) Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace bardzo ładne. Serwetka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Kasi!
    Super serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! jaki wysyp cudnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze świetne prace! Każda jedna zasługuje na pochwałę:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Piękne prace stworzyłaś, ta szkatułka to w ogóle mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, piękne prace jak zawsze☺

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko! Normalnie nie wiem co napisać, jestem w szoku, że udało mi się wygrać. Już sobie wyobrażam to cudo na mojej szyji :D. Wszystkie Twoje prace sa fantastyczne.
    Wielkie dzięki Czarodziejko Marto!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałości potworzyłaś, bardzo piękna szkatułka!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle same śliczności <3 wielkanocny tag najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super skrzyneczka na wszelkiego rodzaju skarby:D :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace. Skrzyneczka mistrzowsko ozdobiona. Bez przepychu, a jednocześnie bajkowo i dziewczęco. Co tam... Sama bym taką przygarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Martuś nawet mi nie mów o lekcjach dzieci, bo aż mnie trzęsie. Starszy licealista radzi sobie, a u młodszego to jakiś chaos i koszmar! Podobnie jak u Ciebie, tony maili, a jeszcze uporządkować to, rozgryźć co i jak. No i kilku rodziców zawsze ma jakiś problem! Szczerze? Od wczoraj mam to w d...e i wzięłam na luz. Bernard jest w drugiej klasie i wyszłam z założenia, że tak edukacja na tym etapie nie powinna wyglądać. Ile zrobi, to zrobi. Trudno. Szkoda nerwów. A zegar to cudo!!! Piękny! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prace,oczopkasu moźna dostać!Zachwyciła mnie skrzyneczka- cudna☺Gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace Kobieto :* Dużo zdrówka życzę :*
    Gratulacje :*** i dziękuję za zabawę :***

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnóstwo cudowności stworzyłaś a każda z nich jest wyjątkowa i niepowtarzalna:)
    Oczywiście zawieszka bardzo mi się podoba!
    Uściski i pozdrowienia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)