czwartek, 16 kwietnia 2020

Ramka-dinozaur i ognista księga

Hej Kochani!

U mnie ostatnio dużo roboty, zresztą pewnie jak i u Was. :) Ale, zawsze wieczorkiem coś tam sobie porobię. Już prace na wszystkie zabawy mam skończone i niebawem je opublikuje :D

A dzisiaj pokażę Wam kilka moich ostatnich inspiracji :)

Dla Lexi Design ognista księga, z użyciem ich pięknego papieru z kolekcji Winter Collection




Trochę mgiełek, ogiełek, embossing na gorąco :)

Oraz moja inspiracja dla Laserowe Love, ramka-dinozaur z użyciem bazy i papierów z kolekcji Prehistoric Fern






Nad nią to się narobiłam, bo i wycinanie było, psikanie, klejenie, malowanie, "kamyczkowanie" i sadzenie mchu :D

Dziękuję za odwiedzinki i buziaki ślę ;*




37 komentarzy:

  1. Piękne prace :)
    Ty zawsze zaskakujesz pomysłami i ich realizacją. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Martusiu, magiczna księga jest po prostu wspaniałą. I jaka fajna ta ramka - dinozaur. Uwielbiam Twoje pomysły.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień za dniem ucieka, nawet nie wiem kiedy. Martuś świetne prace, ale ramka to wymiata! Świetna jest! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy nie pojmę tego, co robisz- chodzi mi o technikę zdobienia. A jest to niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jenysiu jakie cuda u Ciebie Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace, księga jest prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Roboty widać, że miałaś sporo, ale za to jaki efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz zawsze ciekawe i nietuzinkowe pomysły Martusiu. Dinozaur jest rewelacyjny ale księga urzekła mnie jeszcze bardziej.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta świetne inspiracje , ale księga mnie powaliła, jest cudna!!!
    Podziwiam kiedy Ty to wszystko ogarniasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace :) Księga jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. O raju! Cuda! Ognista księga prezentuje się baśniowo :-) a ramka powala oryginalnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita księga, a dinozaur mnie powalił... rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie prace sa niesamowite :) ale chyba dino bardziej pracowity był :) brawo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite, piękne prace, nie mogę przestać na nie patrzeć, są zachwycające :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudna okładka:)Świetna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne prace, szczególnie ta książka robi wrażenie ! Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczne prace, a książka jest tak cudna...do zakochania!
    Zdolna z Ciebie dziewczyna Martuś:)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm czy tylko u mnie nie wszystkie zdjęcia się wyświetlają? :( Widzę tylko ognistą księgę, które jest boska *.* i pierwsze ramki dinozaura, odświeżam kombinuje ale nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie prace są przepiękne i bardzo w Twoim stylu. Szkoda tylko, że zdjęcia poznikały, też zauważyłam, że na wielu blogach pojawił się ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne te Twoje prace! Księga - pełna magii a ramka niesamowicie ozdobiona:)
    ps. tylko tyle, że mi otwiera się jedno jedyne zdjęcie ramki... Ale i tak widać doskonale jaka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cos pięknego, mam problem z zobaczeniem ostatnich zdjęć niestety!

    OdpowiedzUsuń
  22. Księga jest obłędna, wygląda jak przeniesiona z baśni:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna księga, ale dinozaur skradł moje serce! Całe dzieciństwo uwielbialiśmy je z bratem. Wywołują miłe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje prace są takie soczyste i pełne zaangażowania! Zawsze na szóstkę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Księga jest fantastyczna i cudnie wykonana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna książeczka , tych prac zrobiłaś dużo

    OdpowiedzUsuń
  27. Martuniu, księga jest niesamowita. Bardzo lubię takie prace, szczególnie księgi. One działają na moje zmysły:)))
    Ramki nie widzę, bo zniknęły zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  28. wow! jaki wysyp cudnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta księga to bajka!bardzo mi się podoba!tylko co stało sie z resztą zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  30. Księga jak marzenie, cudo a dinusiowi również niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)