czwartek, 30 kwietnia 2020

Zabawy kwietniowe

Bry Kochani!
Ostatnio jakoś nie miałam weny do pisania postów. Prace na zabawy zrobiłam już jakiś czas tematu, a dzisiaj dopiero doczekały się zdjęć.

Karteczka na wyzwanie Ulci :) Świetny składaczek! przyjemnie mi się go robiło, a w środku serduszkowy prezent :D





***

Karteczka do Ani :) Jest kolor czerwony, sa tulipany żółte, które spróbowałam sama zrobić.  Z kartki jestem mega dumna,o! I poleciała do mojej Przyjaciółki w prezencie urodzinowym :)




***

SAL Świrowy skończony, zajączek w formie choinkowej zawieszki,. wpasował się idealnie na zabawę Choinka2020. Zajączek podpasował również do zabawy "rękodzieło i przysłowia" u Splocika i punktu:
1. Zając nie zginie, jeżeli pozostanie w swej gęstwinie.







***
W tym miesiącu. tematem zakładek w zabawie u Ewci było jedzonko. Na początku nie miałam pomysłu na swoją, ale potem mnie olśniło! Ostatnio wróciłam do ćwiczeń i diety, a więc nie mogło być innej zakładki niż z kuszącymi nas lodami, oraz owocami w tle :) i oczywiście do książki Ewy Chodakowskiej z jej cudownymi dietetycznymi przepisami




***

Wpis do pozytywnika z charakterem, zabawa u Ani . Ta wiosna!



tym razem w zabawie kości zostały rzucone wylosowałam motyka, więc połączyłam dwie zabawy w jedną i motylkowy stempelek zagościł w pozytywniku.




To już wszystko na dzisiaj.
Dziękuję za odwiedzinki,
buziaki ;*



25 komentarzy:

  1. Śliczności narobiłaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i brak weny do pisania! Ale za to jakie cudne prace powstały :-) Wena gdzie indziej znalazła ujście :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mata widzę że u Ciebie znowu hurcik, czyli wszystkie zabawy ostatniego dnia miesiąca. :-) Jakoś większość prze to odosobnienie ma jakiś marazm i niechęć do bloga :-)
    Wszystkie prace cudne i wszystkie zgodne na temat , co prawda zając do bożonarodzeniowej zawieszki tak średnio pasuje, ale w końcu to nasza sprawa co będzie na choince wisieć :-)
    Ja ze swej strony dziękuję za śliczna kartkę , udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale hurtem poleciałaś. Piszesz może i mało, ale za to robisz dużo cudownych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Martusia, kiedyś ty to wszystko poczyniła??? Zakłądeczkę porywam- bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle, tyle rzeczy na raz. Karteczka dla Ani super, tak samo jak zakładka dla Ewci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale produkcja.Wszystko cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhuhu ile prac, ile wyzwań :) bardzo podoba mi się wiosenna kartka i zakładka. Ta feria barw bardzo cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysypałaś jak z rękawa:), wszystkie prace prześliczne, wyszły cudownie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zwykle hurt i nie wiem na czym bardziej się skupić hehe. Wszystko śliczne!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i wspaniała, smakowita zakładka :-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Martuś, super jest ta gwiazdka i kartka z tulipanami. Zajączek mnie zachwycił, a wpis do pozytywnika to prawdziwy majstersztyk.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły hurcik Martusiu. Wszystkie prace są śliczne i dopracowane, wspaniale sobie poradziłaś z tematami.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne prace! Szczególnie wpadły mi w oko karteczka do Ani i pozytywnik. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle dobra!!!!! piękne prace -wszystkie, ale jednak kartka do Ani i zając Splocika mnie osobiście zachwyciły:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace jak zwykle cudowne, ale kartka z czerwonym kwiatkiem jest najpiękniejsza :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Martuś najważniejsze, że masz wenę do tworzenia, bo powstają piękne prace :). Kobietą wielu talentów jesteś kochana :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pracę. Ja te ostatnio się wyginam z Ewka☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite ile jesteś w stanie stworzyć :) kartka urodzinowa naprawdę zachwyca, jest pięknie skomponowana, ma mega radosne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje prace zawsze są wyjątkowe, ale ta karteczkę z makiem bardzo mi się podoba, zwróciłam na nią uwagę z racji tego, że szukam inspiracji w tym temacie..A ja też czasem nie mam weny do pisania, nie zawsze duzo słów znaczy lepiej:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pracowity był ten kwiecień i w dodatku jaki różnorodny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tu pięknie Martuś u CIebie i kolorowo :)
    Czemuś, ach czemuś zakryła uszy krolikowi???
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zając wymiata jest fantastyczny, tyle prac wykonać, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. NaTworzyłaś piękne ❤️ rzeczy ♥️

    Ja jakoś nie mogę się odnaleźć na blogach😋 albo nie umiem w kilku mediach naraz być😅 czy YT czy FB czy jeszcze IG
    Jak jest czas YT Idzie ciągle 😋albo czas FB i koniec 😅

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)