sobota, 30 maja 2020

Zabawy maj:)

Bry Kochani!

Koniec miesiąca, a więc i czas na pokazanie i zgłoszenie prac do zabaw. A więc:



Mój krzywusek na zabawę Uli.. Chyba zbyt gruby papier bazowy wybrałam, ale jak się wyrobiło to jest ok:) Jest brązowy renifer, i niebieskości






***

Od początku zabawy Choinka2020, chodziła za mną cukrowa laseczka! No bo jak tak bez niej na choince? Jest i ona! Przede mną jeszcze skarpeta i rękawica:)





***

U Ewci, tematem na maj jest "książka znana z cytatów". Jest to oczywiście Mały książę! A o umieszczenie cytatu pokusiłam się w pozytywniku, co pokażę w dalszej części wpisu :)





***

Mój wpis do pozytywnika z charakterem na maj, w zabawie u Ani:


Pobawiłam się tym razem trochę stempelkami i kolorowaniem,o!


W związku z tym, że w zabawie Kości zostały rzucone wylosowałam Koronkę, to dokleiłam jej dwa rodzaje na stronach wpisu na górze:)




***

Na zabawę 12 prac rękodzielniczki przygotowałam tym razem ATC. Jest pszczoła, jest i miodek :) Zainspirowałas mnie tym tematem, dziękuję!
temacik 13. Kiedy lipa w maju kwitnie, to w ulach miód zawiśnie.







***

Oraz ATC na zabawę Rękodzieła i Przysłowia u Splocika, temacik:
1. Żar prawdziwej miłości nigdy nie gaśnie.
Dlaczego atc, bo za nim zatęskniłam, dawno nie robiłam, a temat był bardzo przyjemny. Podpasowąły mi urocze papierki cudny napis na stempelku.





***

I zabawa u Ani, karteczka zieleń, motyl i konwalie. Tym razem udało się wszystko umieścić:)









Buziaki!









37 komentarzy:

  1. Same piękności, tyle koloru, tyle cudeniek, nudy u Ciebie próżno szukać! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ogarnęłaś wszystkie zabawy! Najbardziej podoba mi się zakładka i ATC z pszczółkami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko- tyle prac, a każda wyjątkowa! POdziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały wysyp fantastycznych prac :) brawo :) pszczółki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace stworzyłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle pięknych prac pokazałaś, że aż nie wiem na czym się skupić;) cudne kartki i zakładka, cudny wpis- taki pozytywnik zawsze nas dobrze nastraja;) pszczółki mnie jednak rozczuliły najbardziej:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle prac , nie wiem która naj , ale te pszczółki pracowite , jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Jakie piękne prace! I jakie różnorodne! Nie wiem na czym się skupić, bo wzrok krąży od jednego cuda do drugiego! Jesteś niesamowita!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy Ty masz na to wszystko czas? Zazdroszczę, bo u mnie twórcza posucha😅

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta twórcza różnorodność, Martusiu. Miodowe ATC są super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta jak widzę jednak Ci nigdy nie dorównam w ilości zabaw w jednym poście :-) Brawo Ty , wszystkie prace świetne ale mnie szczególnie wpadły w oko miodowe ATC są rewelacyjne. Cieszę się że i kartka na mają zabawę znalazła się w Twoich zabawach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Te prace chyba były rozłożone w czasie, sporo ich i wszystkie fajne są. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu z zadaniem majowym.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne prace, rożnorpdność prac jest zadziwiająca.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Martuś podziwiam Twój twórczy zapał, kreatywność i pasję z jaką to robisz! Piękne prace, ale pszczoły wymiatają i laska cukrowa :))). Też je lubię na choince :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, znów hurt! ;) Świetne prace!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są przepiękne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, znowu tyle różności i śliczności u Ciebie że nie wiadomo na czym dłużej oczy zatrzymać :)
    Pszczółkowo-miodowa praca najbardziej skradła moje serce bo ja jestem miodkowy łasuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Całe mnóstwo wspaniałych prac! Wszystkie śliczne, ale najbardziej podobają mi się te z miodem i pszczółkami ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. i znowu wysyp pięknych prac ile tego, zakładka z Małym Księciem mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Same cudeńka i do tego jaka ilość! Wszystkie prace rewelacyjne. Chciałam wybrać faworyta, ale chyba wszystkie są faworytami!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj oj! Ależ jesteś pracowita. Cudowne prace i ileż kolorów! śliczne. Trudno wybrać najładniejszą:) ATC ujął mnie za serce. Śliczny i wymowny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne i bardzo kreatywne prace. Zachwyciła mnie zakładka z małym księciem, cudeńko!
    Uściski Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ło.... ile zabaw w jenym poście... nawet ja sie zdziwiłam... hahahaha... ja widzę jelenia, a nie renifera, ale czepiam sie pamiętaj! Super Martuś! Najbardziej podoba mi sią kartka do Ani. Cudna jest! Dziękuję za udział w zabwie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka na zabawę u Uli super - świetnie dobrałaś papier!
    Cukrowa haftowana laseczka wyszła idealnie:)
    Zakładka z Małym Księciem bardzo mi się podoba!
    Pozytywnik rewelacyjny tak jak i ATC z pszczółkami!!! Cudeńka!!!
    Karteczka z konwaliami też robi wrażenie!
    Ileż zrobiłaś świetnych prac! Brawo Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie prace śliczne:) Bardzo podobają mi się strony pozytywnika i zakładki i..i wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same śliczności, aż się napatrzeć nie mogę:**

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG, ale hurt! Ty śpisz czasem? Piękne prace, dopracowane w każdym milimetrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale wysyp prac! Jest na czym oko zawiesić. Uwielbiam oglądać ATC, i wpisy do journali (u Ciebie wpis do pozytywnika) - świetne. Piękne kartki ..... podziwiam Twoją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  29. Marusia Ty jesteś mega utalentowaną osobą i zastanawiam się czy jest coś, czego nie potrafisz?! :)
    Prace piękne a ja jako osoba, która nie bawi się(nie potrafi) bawić mediami...podziwiam podwójnie :)
    Wielkie brawa :) :)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marto, podziwiam twoje talenty i moc. Tyle pięknych prac można podziwiać.
    Zaintrygował mnie jeleń na początku i mam pytanko. Czy on jest namalowany? Wygląda jakby był namalowany pastelami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne prace, a już urzekły mnie atc z pszczółkami i ten pozytywnik- cudo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pracę, ale w kartkach ATC się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie prace są świetne! Powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)