środa, 10 czerwca 2020

Zegar i mój pierwszy wpis do art journala

Hej Kochani!

Ostatnio na fb pojawiła się zabawa, gdzie można zostać nominowanym do zabawy. Polega to na tym, że masz 72h na wykonanie pracy przy użyciu 16 produktów, tak więc zegar, który od dłuższego czasu zalegał w szafie otrzymał swój wygląd.
Baza dekorwood
papier ryżowy stamperia, trochę odlewów, farby akrylowe i woski:)

Zegar zgłaszam na urodziny Szuflady:)




Na grupie Świry rękodzieła inspirują, Ula prowadziła ostatnio warsztat online i robiliśmy wpis do art journala. A tutaj mój pierwszy! Dziękuję Ulcia za cudny warsztat!
Papier ryżowy ITD Collection



Buzia!

29 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie prace :) Obie wyjątkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę się, bo przedmówczyni wyjęła mi słowa z ust- obie prace wyjątkowe!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, zegar wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się przyłączę - obie prace wyjątkowe. A zwłaszcza zegar mnie zachwycił (uwielbiam niebieski kolor).
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się zegar, ta druga praca coś dla mnie nie przemawia, chyba musze to kiedyś zobaczyć w realu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zegar w turkusach, a w drugiej pracy świetny kosmiczny klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar rewelacja! Przepiękny kolor, wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne strony journala, a zegar to dzieło sztuki totalne. Świetnie wykonany, boskie są jego barwy, idealny i bajkowy. ;)))) Pozdrawiam z wielkim podziwem. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są zawsze wyjątkowe i zawsze jest co podziwiać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpis strasznie zakręcony, baaardzo mi się podoba! Zegar to klasyka gatunku, jest prześliczny. Uściski Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace cudowne, zegar jest prześliczny, a wpis w journal to czysty kosmos. Fajne zmiany na stronce, jest bardzo ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypadkiem trafiłam na ten szablon i zakochałam się z miejsca:)

      Usuń
  12. Fantastyczny wpis w artjournalu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O Matko i Córko! Padłam! Coś pięknego! Zegar cudny a wpis do journala pozbawił mnie tchu!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycasz Martusiu i zegarem, i wpisem, jesteś niesamowita!! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martuś zegar jest niesamowity cudowny !! Na wpisach do Art Jurnala się nie znam, to niestety nie moja bajka, bo ja za bardzo "poukładana" jestem :-) ALe cieszy mnie że Tobie sie spodobało. Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zegar, w dodatku w jedynym słusznym kolorze!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prace! Lubię Twoje świeże podejście do wszystkich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER zegar!!! Niesamowity kolor i piękne zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow 😍😲
    Cudny!!! Sliczny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny zegar! A wpis świetny, warsztat przegapiłam, ale koniecznie muszę obejrzeć. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegar świetnie się prezentuje i robi wrażenie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegar cudowny, wpis też swietny🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! W moim ulubionym kolorze :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. O mamo! Jaki piękny zegar!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)