niedziela, 14 czerwca 2020

Karteczki na zabawy czerwiec:)

Bry Kochani!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczki, które wykonałam na zabawy karteczkowe u Dziewczyn. Coraz bardziej zaczynam lubić kartki, a odkąd mam nowy trymer do cięcia, nie jest to już takie męczące i równo wychodzi!

Na zabawe Ulci, zrobiłam świąteczną karteczkę według tego tutorialu, z papierów ITD Collection "Cudowny Świąteczny czas"






***



A druga karteczka na zabawę u Ani. Jest czarne tło, koronka i maki:) Papiery od Mintay Papers Farmiville




oraz na zabawę 12 prac rękodzielniczki , ponieważ Renia zgodziła się na zgłaszanie prac w tym miesiącu w kolorze czerwonym a moja makowa karteczka idealnie do tego pasuje, czerwieni tutaj pełno!



Buziaki!

29 komentarzy:

  1. Piękne, ja jeszcze nie mogę się do kartek przekonać. Próbuję co jakiś czas i zawsze wracam do mediów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki ci wyszły na te zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie Ci te karteczki wyszły. Podziwiam sposób wykonania tej pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace- ta świąteczna mnie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham maki , więc dla mnie ta naj .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza karteczka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki wyczarowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki. Składaczek wyszedł Ci po prostu rewelacyjnie, a ta z maczkami jest taka radosna i słoneczna jak lato w pełni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne i piękne karteczki. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta zrobiłaś cudne karteczki :).

    Moje jeszcze przede mną... :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kartki! Fantastycznie wyglądają :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te karteczki, pełne koloru i pozytywnej energii. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne obie kartki , a papiery wybrałaś extra !! Obie kolekcje mi się bardzo podobają. Myślę, że już połknęłaś bakcyla kartkowego.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze karteczki. Maki, czarny i koronka dają świetny efekt!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Martuś śliczne kartki! Bardzo podoba mi się ta świąteczna, uwielbiam motyw kratki na święta!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz kobieto smykałkę do tych kartek. Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie karteczki są bardzo eleganckie. Pięknie obrałaś kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne obie kartki chociaż tematyka taka różnorodna! Kartka z makami pełna lata 🌷

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezwykle urokliwe kartki Martusiu, obie są śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobrze, że polubiłaś robienie kartek :) Kartki też Cię lubią co widać na załączonych zdjęciach :)
    Właśnie sobie uświadomiłam, że bożonarodzeniowej dla Uli jeszcze nie zrobiłam ... Twoja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne kartki :) Bożonarodzeniowa bardzo klimatyczna, a makowa kompozycja ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja cie, jakie piękne! Ta pierwsza wygląda tak stylowo...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie kartki świetne, piękne papiery, fajna kompozycja i forma:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie:)
    Zaskoczył mnie wygląd bloga, aż musiałam sprawdzić do kogo trafiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kartki, świąteczna mega :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super karteczki Martuś! dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)