czwartek, 18 czerwca 2020

Kochamy Starocie - Bajkowy Styl

Hej Kochani!

W tym miesiącu tematem naszej zabawy jest Bajkowy Styl.
Temat z ogromem możliwości.. od skrzatów, przez jednorożce do magii :)



Ja, używając papieru ryżowego od Lexi Design, farb akrylowych, wosku, wycisków z masy przerobiłam zużyte pudełko po gesso.

Przed:

Po:






Zapraszam do zabawy!:)

Pracę zgłaszam do zabawy Rękodzieło i przysłowia u Splocika
W tym miesiącu tematami są:
1. Wszelkie dzieło zaczyna się od małego czynu. 
2. Dobre dziatki to jakby kwiatki: zdobią ojce swe i matki.

Ja wybieram temat 1. Wszelkie dzieło zaczyna się od małego czynu. Ponieważ mój recykling idealnie oddaje to powiedzenie :) z małego, na pierwszą myśl niepotrzebnego pojemnika zrobiłam prezencik dla Córci:)






31 komentarzy:

  1. ja lubię starocie, a zwłaszcza giełdy , niestety nic w tym stylu u mnie nie powstaje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zmiany na blogu :) A pudełeczko jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motyw i delikatne kolory :-)Na malutkie skarby idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kazdy lubi świat bajek :) świetny recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Jaka cudna metamorfoza! Prześliczne pudełeczko :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pięknie !! Świetne to pudełeczko po przeróbce. Jak to niewiele potrzeba żeby z niczego zrobić coś fajnego . Dzięki za pomysł i inspirację
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie!zmienilas styl bloga:) pięknie przerobione pudełko bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę :) a ja wszystkie takie pudełka wyrzucam :D a tu się okazuje, że mają taki potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny recykling! Jestem chomikiem, więc u mnie dużo takich pudełeczek, bo wciąż mam nadzieję nauczyć się dekupażu;) Na razie na chęciach się kończy;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne:) Ja nie nadążam, co jedną zaległą pracę zrobię, to wrzucasz następny temat:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i naprawdę bajkowe pudełeczko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz cuda z niepozornych rzeczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomyślałam, dlaczego nie podpięłaś tego cuda do przysłowia, ale widzę, że "uchwyciłaś" moją myśl. :)))
      Dorzuciłam Twój link i fotkę do mojego wpisu.
      Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. To pudełeczko jest niezwykle oryginalne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita metamorfoza! Świetnie Ci wyszło to pudełeczko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajkowe pudełko. Pewnie na spinki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko prześliczne, jednorożec uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc na pudełko po przemianie w życiu nie pomyślałabym, że wcześniej mogło wyglądać tak niepozornie. Przepięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam starocie , styl retro czy vintage, kusisz ale nie w tym miesiącu, nie wyrabiam na zakrętach;) pudełeczko- marzenie małej fanki jednorożca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwykłe pudełko zmieniło się w bajkowy skarbiec. Pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny recykling, niesamowita metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No nic się nie zmarnuje i brawo za to :) Świetny pomysł i fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)