poniedziałek, 22 czerwca 2020

Magiczna zakładka i koszyk ze sznurka

Hej Kochani! :)

Dzisiaj kolejna praca, tym razem na zabawę u Ewci. Tym razem magiczna zakładka - "magia się zdarza" , jak mnie ten temat ucieszył! Oczywiście inspiracja do Harrego Pottera, którego uwielbiam! Nie chciałam by zakładka była w znane elementy HP, bo tyle się tego przewija. Znalazłam w necie bardzo fajną grafikę z godłem HP i wszystkimi herbami domów, dodałam trochę gazy, resztkę papieru ryżowego od ITD Collection, bo przecież nawet skrawka szkoda wyrzucić, oraz wycięłam i pokolorowałam papier od ITD Collection z najnowszej magicznej kolekcji. Te magiczne buteleczki mnie zachwyciły!





***

Chciałam Wam również pokazać koszyczek, który wykonałam na warsztacie z Ulą, który odbył się na grupie Świry Rękodzieła Inspirują :)  Film z warsztatem jest cały czas dostępny na grupie.




I ogłosiliśmy konkursy! Wystarczy do końca sierpnia (prace kartkowo-mixedmediowe), oraz do końca września (szydełko) wykonać prace z naszych lajvów i można wygrac fajne nagrody. Wszelkie informacje i zasady znajdziecie na naszej grupie na fb. Zapraszamy!






Spotkała mnie jeszcze miła niespodzianka, od lipca będę inspirowała dla Studia Tekturek!:) 

Trzymajcie kciuki!
Buziaki:)

43 komentarze:

  1. Martuś, ta zakładka jest baaaardzo magiczna, idealnie dopasowana do książek.
    Śliczny koszyczek i jakie ma fajne denko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka, fajnie wykorzystana gaza i grafiki:-) Filmy o Harrym mnie zachwyciły, książki stylem pisania nie ;-)Chyba przebrnęłam tylko przez 3 części, ale filmy obejrzałam wszystkie:-)Koszyczek piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no super koszyczek, zakładka hm bardzo dopasowałaś do książek, gratuluję DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka magiczna , ale mnie zachwycił koszyczek ! Jest ekstra :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk skradł moje serce, a że jestem fanką Harrego to i zakładką bym nie pogardziła :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka magiczna 😍
    Koszyczki uroczy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczek jest świetny i choc nie przepadam za czarnym kolorem, to bardzo mi sie podoba :) Gratuluję TM, już widze Twoje wariacje na bazie tekturek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prace! Te Wasze koszyczki są świetne :) No i gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zakładka, bardzo magiczna. Koszyczek też niezwykle urokliwy!
    Trzymam kciuki oczywiście ale jestem pewna, że świetnie sobie poradzisz.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakładeczka! MAGIA w 100%! :-D Koszyczek zarabisty- super te kolory! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładka jest faktycznie magiczna, każdy najmniejszy detal dopieściłaś perfekcyjnie, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta gratuluję tej zakładki , niestety u mnie kompletna pustka.. no cóż fantastyki nie czytam to i pomysłu brak, Koszyk extra , zrobię i ja swój jak w końcu skończę to co mam zaczęte :-). Gratuluję kolejnego DT. Nie wiem kiesy Ty to ogarniasz więc podziwiam bardzo !! I jak oglądam zdjęcia nowego DT dochodzę do jednego słusznego wniosku : Emerytki szans nie mają Są za mało kreatywne :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy moim adhd, to ciężko usiasc. Tak samo nie lubię bezczynności jak i ciszy :) To przesyłam moc, może natchnie Cię coś magicznego na tą zakładkę

      Usuń
  13. Boska zakładka MArusia...cieszę się,że poznałam fankę Harrego Pottera!
    Ja też uwielbiam książki i filmy , mogłabym czytać i oglądać w kółko :)
    Koszyczek rewelacyjny i podziwiam chocby dlatego,że dla mnie to czarna magia.
    Gratulacje dla Pani Projektanki :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zakładka, faktycznie wiele w niej magii i tajemnicy :)
    A koszyczek idealnie pasuje do niej kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu :) miała być magiczna i tajemnicza, cieszę się, że udało mi się to uchwycić :)

      Usuń
  15. Jakaś monotematyczna jestem u Ciebie jeśli chodzi o komentarze ;-) Nic tylko WOW! Nie poradzę, że magię zabójczo przedstawiasz w swoich pracach :-) Wow :-)
    Koszyczek cudny :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym się sprzzeczała z tą monotematycznością :)P dziękuję :)

      Usuń
  16. Świetna zakładka! Rzeczywiście buteleczka jest jak ze świata magii.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna zakładka, ma ten magiczny klimat;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Martuś będę szczera - to najfajniejsza i najładniejsza zakładka nawiązująca do HP, jaką widziałam!!! Świetna jest!!! Koszyk super, ale przede wszystkim gratuluję kochana dołączenia do DT!:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszyk ze sznurka pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i bajkowa zakładka, koszyczek również prezentuje się ślicznie 🌹 gratuluję Ci dostatnia się do DT, nowa przygoda i nowe wyzwania! Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakładka magiczna, koszyczek prześliczny. Gratulacje Marta.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle cudeńka wyczarowałas☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszyczek jest uroczy, a kartka niezwykle magiczna :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach, ja też uwielbiam Harry'ego Pottera :) bardzo udana zakładka :)
    I koszyczek - cud, miód! nie dość, że ładniutki to jeszcze jaki praktyczny :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mozna sie było spodziewać, że zrobisz piękna zakładkę, dla mnie ten styl to prawdziwa magia wiec zakładka pasuje do mnie.😀 Koszyk świetny, koniecznie muszę spróbować go zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna zakładka i koszyczek ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wygląda ten koszyk! Fajnie te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny koszyczek!!! Gratuluję nowego wyzwania w zespole!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne prace :) gratuluję dołączenia do DT :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakładka wprost idealna do całej serii Harrego Pottera:) Koszyczek też super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję dołączenia do DT :) Martusia skąd Ty czerpiesz te fantastyczne pomysły, wszystkie prace są pięknie wykonane i niepowtarzalne, superowe :)

    OdpowiedzUsuń

  32. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up your mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{harrisonthomasonlinecards@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {harrisonthomasonlinecards@gmail.com}
    Whatsapp:::::+17866076082

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna zakładka. Magię wtopiłaś w nią Marta wybornie. Lubię Harrego Pottera, a książka + taka zakładka to podwójna magiczna przyjemność z lektury:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)