czwartek, 30 lipca 2020

Choinka 2020 - zawieszka lipcowa

Bry Kochani!

Powrót z urlopu bywa ciężki, a ten był zdecydowanie zbyt krótki. Pomału zaczynam wracać do "rzeczywistości", ale mimo, że na urlopie byłam z młodą i umordowałam się okropnie, to w jakiś sposób naładowałam baterie i mam dużo energii :)

Dzisiaj zawieszka na zabawę u Kasi:




wybrałam temat nr 2. bo zdecydowanie lepiej jest dawać niż brać, i widzieć uśmiech na buzi obdarowanej osoby. Zawieszka poleci w prezencie Świątecznym do bliskiej mi osóbki:)
2. Więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu.


Buziaki!

33 komentarze:

  1. Jaka śliczna rękawica:-)Kolory i dzwoneczki idealnie pasują do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś, urocza zawieszka, bardzo bardzo klimatyczna.
    O tak, powrót z urlopu jest zawsze bolesny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnej urody rękawiczka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna rękawiczka,jest urocza :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna rękawiczka zawieszka. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zawieszka! Nawet latem poczułam magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka, rękawiczek haftowana to rzadkość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superaśna zawieszka, kolorki i wykonanie piękne!
    Ojj...ktoś bliski bardzo się ucieszy z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana praca! Piękna ta rękawiczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To urocza zawieszka Martusiu, haft jest bardzo efektowny.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zawieszka Marto. Z pewnością ucieszy obdarowaną osobę. Często sama zmiana otoczenia, czy rutyny pozwala naładować nieco bateryjki.
    Ja czekam jak na szpilkach na wakacje i mam tylko nadzieję, że uda nam się wyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszła ci ta rękawica. Obdarowanej osobie na pewno bardzo się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zawieszka!
    Urlop niestety zawsze jest za krótki;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zawieszka, wspaniała ozdoba świąteczna!😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna zawieszka, hafcik cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zawieszka :) miłego pourlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marta jak by na to nie patrzeć urlop ile by nie trwał zawsze jest za krótki a powrót z niego do łatwych nie należy. Bardzo mi się podoba ten hafcik rękawiczki, zawieszka z niego jest śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszka totalna śliczota <3 oj czas na urlopie zawsze płynie za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martuś, cieszę się, że choć trochę wypoczęłaś i naładowałaś baterie :)
    Od razu przyniosło to super efekt w postaci zawieszki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zawieszka, muszę poćwiczyć robienie kolejnych, bo bardzo podoba mi się taka forma na wykorzystanie haftów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maruś!
    Te hafciki wychodzą Ci coraz piękniej a Twoja rękawiczka jest przesłodka!
    Już widzę jak pięknie prezentuje się ozdabiając choinkę :)
    Wspaniała zawieszka!
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)