wtorek, 4 sierpnia 2020

Wymianka ATC i prezencik:)

Hej Kochani!

Dzisiaj chciałam się pochwalić wymianką ATC z Anią. Jak tylko zobaczyłam na fb Jej świetne afrykańskie atc, wysłałam zapytanie czy może się wymienić na moje magiczne i udało się! A tutaj całość otrzymana od Ani:





Spotkała mnie również ostatnio miła niespodzianka. U Splocika można czasem złapać niespodziankę za pełną liczbę na liczniku odwiedzin Jej bloga. Jakoś nie zwracałam na ten licznik nigdy uwagi, bo jak mam czas, to wchodzę  i komentuję, a tutaj trafiło tym razem na mnie! Takie cudowności przyszły do mnie pocztą:


Czekoladkę pożarły dzieci :D Bransoletkę noszę! Zakochałam się we frywolitce, a nie mogę jej "załapać", więc ucieszyłam się jak dziecko:)

Dziękuję bardzo!:*

26 komentarzy:

  1. Rewelacyjna wymianka i super prezenciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Marta, widzę, że Twoja paczuszka bardzo do mojej podobna A ja jestem kompletnie tempa z frywolitki, też nie umiem załapać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka piękna i ja jestem posiadaczką takich cudów.Frywolitki nie umiem a jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności do Ciebie trafiły :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło wiedzieć i cieszę się, że niespodzianka udała się, a zawartość paczuszki sprawiła radość. :)
    Wymiankowa paczuszka zawiera super przydasie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromną radość! :) zakładka trafiła do mojego albumiku z zakładkami <3

      Usuń
  6. Śliczności dostałaś! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Świetna wymianka i wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent dostałaś Martusiu:)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prezent dostałaś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami mała rzecz a cieszy :) urocze drobiazgi dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wymianka i sposób na sprawienie drugiej osobie przyjemności:) Śliczne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie przesyłki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne ATC i super przydasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe upominki wymiankowe!
    Można tylko zazdrościć:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same śliczne prezenty do Ciebie trafiły, niech Ci służą!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)