piątek, 24 lipca 2020

Leśny elf

Hej Kochani!

Jestem na urlopie, więc post ten był zaplanowany :) Postaram się zaglądać na Wasze blogi, ale wiecie jak to na urlopie bywa, jednak odpoczynek od kompa potrzebny, więc musicie mi wybaczyć :)


Dzisiaj, chciałam Wam pokazać moją inspirację dla Laserowe Love - Leśnego Elfa. Praca wykonana z ich bazy hdf i tekturek:)









Buziaki!

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

lipcowe 13 arts- bird's song


i wyzwanie Mixed Media Challegne Blog



Mojego Leśnego elfa zgłaszam równiez do zabawy u Reni, ponieważ kojarzy się z natura i ekologią :)





40 komentarzy:

  1. Booooska inspiracja! Totalnie zaskakująca - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachniało natura , świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca, ten kolor i ilość detali 💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale cudeńko! Piękny elf. Udanego urlopu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca praca!!! Te złote, połyskujące owady, elf, szyszunie tworzą wspaniałą kompozycję :-) Pozdrawiam i wypoczynku udanego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Jestem świeżo po lekturze "Oczy uroczne" - idealnie by się tam wpasowało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko- tak mi się to podoba, że jestem wręcz otumaniona pięknem tego elfa- cudo, cudo i jeszcze raz cudo!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany... ale ekstra! Martuś rewelacja, piękny i magiczny jest ten leśny elf. I ta kolorystyka... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elf po prostu boski <3 Twoje prace zawsze mnie zachwycają <3
    Miłego urlopowania życzę. Ja też jutro jadę, staram się trochę nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo to piękne i ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, super!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kawałek lasu, jak żywa natura :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noooo 💚 kurka ale BomBa 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita praca :) Dobrego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marta, kocham Twoje prace!
    Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna praca, czuć w niej magię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, cudo!!! Miłego odpoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały, tajemniczy elf.
    Udanego wypoczynku, Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko! Nawet pająki i owady za którymi nie przepadam, tym razem mi zupełnie nie przeszkadzają ;). Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne leśne kolory, praca przepiękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Totalny odlot, niesamowita praca, kolory lasu i dodatki, fantastycznie :) Udanego urlopu, cudnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome creation. Love it. Thank you for joining us at MMA challenge.
    DT Semonti

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! It is such a gorgeous project. I liked the detailing and layering in it! Thanks for playing along in our MMA July challenge. All the best.

    Cheers
    Priyanka Srivastava
    MMA

    OdpowiedzUsuń
  24. Very beautiful. Thank you for joining us at MMA challenge

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyszło.mam ten odlew kobietki i nie wiem jak to wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyszło.mam ten odlew kobietki i nie wiem jak to wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna praca:) strasznie dużo detali, za każdym razem widzę coś nowego:) Dzięki za wzięcie udziały w wyzwaniu w MMA:)

    OdpowiedzUsuń
  28. This is stunning! What a fabulous mixed media work!Thank you for playing along with 13 Arts.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super. Dziękujemy, że wzięlaś udział w MMA challenge.

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing. Thank you so much for joining us at the Mixed Media Academy Challenge. - Priya Satish DT

    OdpowiedzUsuń
  31. Brawo!! kolejna cudowna praca- elfik jest mega! bardzo podoba mi się pomysł, a jeszcze bardziej wykonanie.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the buds and insects in the project. The effect is stunning. Thank you so much for joining us at the Mixed Media Academy Challenge. - Dishita -(Admin team)

    OdpowiedzUsuń
  33. amazing. thank you for participating in our monthly challenge.
    asha kunchinadka
    admin team member Mixed Media Academy

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing project with lovely details. Thank you so much for joining us at 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta praca jest niesamowita! Nie mogę oczu oderwać. Trzeba być artystką z niesamowitą wyobraznia by zrobić cos tak pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wonderful project! Love it! 💚💚💚 Thank you for joining Mixed Media Academy Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mystic project! I love your deep-deep colors!

    OdpowiedzUsuń
  38. How stunning it is. Thank you so much for sharing your gorgeous creation with us at MMA.

    Hugs
    Dr Monika Tripathi Shukla
    DT - Mixed Media Academy

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful textures!!! Thank you for joining us at the 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)