piątek, 17 lipca 2020

Zabawy lipiec - kartka i zakładka

Hej Kochani!

Dzisiaj pokażę dwie prace na zabawy. Pierwsza to karteczka do Ani i w tym miesiącu wytyczne: chaber, niebieski, ramka. Wszystko znajduje się mojej karteczce :) Tło pomalowałam niebieską akwarelą i pochlapałam białym splashem, pasta strukturalną wykonałam wzorki, dodałam rameczkę, pod nią wycięty płotek, aby uzyskać efekt 3 d. Dodałam kwiatuszki, chabry i motylka :)






***

A druga praca, to zakładka wykonana na warsztatch online, które prowadziła gościnnie u nas na grupie na fb Świry Rękodzieła Inspirują Ania Soprano. Tło zamiast tuszami robiłam magicalami, wspomogłam się przy drzewku stempelkiem no i znaleziony na mej wsi biały żelopis ledwo dał radę, ale jestem zadowolona z efektu :) Zakładkę zgłaszam na zabawę Ewci, w tym miesiącu tematem jest Książka na wakacje.


I może nie będę oryginalna... ale zdecydowanie Harry Potter! Do którego wracam zawsze i literacko i oglądam ekranizację. :) A tam było takie jedno magiczne drzewo... tylko klapsy dawało :D



Jeszcze kończę zawieszkę na zabawę u Kasi i będę się urlopować w Wawce:D

Buziaki!


28 komentarzy:

  1. Martuś, piękne prace! ta karteczka 3d świetna! A zakładkę już podziwiałam- one nam się chyba nigdy nie znudzą?:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie sielski klimat stworzyłaś na kartce, a zakładka jest prawdziwie magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace zrobiłaś, te zabawy bardzo wciągają, tylko ja mało pamiętam o terminach

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, obie prace bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, taka letnia i radosna. A zakładka bardzo magiczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka, ale zakładka rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super projekty :) karteczka zachwyca kompozycją i zgraniem kolorów, stworzyłaś przepiękne tło:) zakładka bardzo nastrojowa i magiczna:) ja także lubię "wracać" do Harry'ego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karteczka i cudna zakładka - obie zachwycają!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś piękne prace! Bardzo mi się podoba zakładka! Widziałam nawet kursik i niesamowite ile wariantów jej powstaje :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały efekty na zakładce, kolory i ten świecacy żelopis do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie piękne i zakładka i kartka zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka dwa:) zakładka magiczna:)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, a zakładka cudowna, mimo że nie do mojego typu lektury.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie prace bardzo mi się podobają. Zakładka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace prezentujesz Martuś, karteczka jak obrazek śliczna :)
    Zakładka superkowa, a do Harego i ja z przyjemnością wracam od czasu do czasu bo lubię:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace..obie są naprawdę zachwycające !
    Nie może być inaczej, jak się ma w dłoniach taki talent!
    Uściski słoneczne zasyłam :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka, ale zakładka to dopiero wyjątkowo nastrojowa praca. Wspaniałe :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow !!! piękne obie prace,ale ta zakładka wymiata,kolorystycznie jest cudna !!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna karteczka, a zakładka wyszła rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marta, jesteś prawdziwą Czarodziejką. Twoje prace są niesamowite!
    Właśnie po raz kolejny Harrego Pottera oglądam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marta bardzo mi się podobają obie Twoje prace, świetnie łączysz różne techniki. Cieszę się również bardzo , że u mnie się bawisz.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prace :) widać staranność wykonania, super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)