wtorek, 29 września 2020

Kochamy Starocie - retro

 Bry Kochani!


Pora na kolejny temacik do naszej zabawy - Kochamy starocie!
Tym razem mamy: styl retro
U mnie pierwsze skojarzenie, to piękne postarzane kropeczki od ITD Collection, stare zdjęcie, tutaj papier ryżowy :)
Igielnik przerobiony z pudełeczka po balsamie. Niestety miałam awarię telefonu i zdjęcia mi przepadły :( nie mam więc zdjęcia przed.



U mnie przerobiony metalowy flakon, ma zupełnie nowe oblicze :) 



Po:



Zapraszam do zabawy!

Buziaki:)

Pokazywałam jak zrobić igielnik na naszej grupie na FB.
Zgłaszam go równiez do zabawy splocika


temacik:
2. Człowiek pilny ma zawsze coś do zrobienia.

Ja to zdecydowanie mam, jak nie własna zabawa, to lajv na grupie, który trzeba przeprowadzić, a to inspiracja i tak leci czas szybciutko:) Dobrze, że od dłuższego czasu zaczęłam zapisywać wszystko co mam do zrobienia :D





18 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło :) Wspaniałe kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie wszystkie, to większość z nas tak ma, że ciągle coś robi. :)
    Bardzo ciekawa praca, ale u Ciebie nie ma rzeczy nieciekawych. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego ten wynika, że też jestem bardzo pilna ;)
    Listy do zrobienia to niezła opcja dla zabieganych. Też je robię.
    Twoja praca bardzo mi się podoba. Niesamowicie potrafisz ozdabiać różne przedmioty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie klimaty - jest ślicznie i bardzo romantycznie.
    Uściski Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńko wyszło. Podziwiam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i klimatycznie wyszło :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten igielnik jest genialny. I kto by pomyślał że takie cudo można zrobić ze zwykłego pudełeczka po kremie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i klimatyczna praca, Martusiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca wyszła niesamowicie, jestem zachwycony Martuś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylowe! Bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, romantyczne pudełeczko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca! Masz niesamowite wyczucie do decoupage :) I każdy detal przemyślany i dopracowany, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyszło :)
    Oglądałam live, myślę że w weekend tez spróbuję,może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)