środa, 30 września 2020

Zabawy wrześniowe

 Bry! :)

Pora na moje prace do zabaw wrześniowych:


Zawieszka na zabawę u Kasi. Haft na wzorze z pinterestu bardzo mi się podobał, jednak po wycięciu już niezbyt... więc próbowałam to jakoś uratować i dorobiłam bombkę z filcu i dodałam ozdóbki.Pierwszy raz jestem średnio zadowolona z zawieszki:(




***

Zakładka na zabawę u Ewci, ostatnio nawet sobie czytam trochę :D zwłaszcza na urlopie, gdy wpadłam na kiermasz książek i wyniosłam kilka zdobyczy za grosze:)
Ostatnio coś z gatunku jaki lubię czyli fantastyka, niby magiczna zakładka najbardziej by pasowała, ale jakoś chciałam tym razem zrobić coś innego i tak powstała żółta, fikuśna zakładeczka z kwiatami od ITD Collection, które pokolorowałam :) Temat - zakończenie, z którym nie możesz się pogodzić, a rozczarowało tym, że kończy się tak iż zostawia nas w niepewności i trzeba sięgnąć po następny tom! :D






***
I moje nieszczęsne próby z kartkami :)

Karteczka na zabawę u Ani, jest sznurek i jest róża



Karteczkę zgłaszam również na zabawę 12 prac rękodzielniczki

w związku z tym, że u nas 1 września była piękna pogoda, a tydzień pozniej opalaliśmy się nad morzem, to radosna, słoneczna karteczka pasuje mi do przysłowia:
  1. Jaki pierwszy wrzesień, taka będzie jesień.


I karteczka na zabawę Uli, z shakerem :) z moją ulubioną wstążką :D






Buziaki!




27 komentarzy:

  1. Twoje prace są różnorodne i przepiękne, masz swój styl i swoja wizję tego co robisz a co uwielbiam w Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze prace, szczególnie podobają mi się zakładka i kartka.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace, wszystkie. Najbardziej urzekła mnie zakładka, jest idealna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności wykonałaś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle u Ciebie pięknie i twórczo :)
    Zakładeczka naprawdę wspaniała a karteczki śliczne:)
    Jeśli chodzi o zawieszkę, to naprawdę urokliwe maleństwo
    świąteczne poczyniłaś :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile prac! Podziwiam, Martusia, ja jak mam ogarnąć jedną pracę, jest problem :-D książki z zakończenie do dopowiedzenia tez mnie wkurzają;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pienie, różnorodnie i oryginalnie- wszystkie Twoje prace mi się podobają :) To jest rękodzieło i nie zawsze wychodzi tak jakbyśmy chciały, ale przecież uczymy się na błędach, prawda:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace!!! Zakładka jest śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to piękny hurcik. Ale najważniejsze, że wszystkie zabawy zaliczone. Mnie się tam wszystko podoba, ale wiadomo kartka na moją zabawę najbardziej. Świetny jest ten papier w róże a i Twoja kompozycja na nim super !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Graficzna prezentacja zakładek jest bardzo piękna. Uwielbiam czerwoną różową grafikę ... Dobra robota. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne prace. Moja faworytka to kartka z motylkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace i różnorodne :) :) :) zakładka wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ze wstążeczką najmocniej mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Martuś, świetne prace. Shaker jest super. I zakładka wpadła mi w oko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. No świetnie poradziłaś sobie z wrześniowymi zabawami. Zawieszka super, karteczki delikatne, podobają mi się. Zakładka do książki ciekawa. U mnie z czytelnictwem cienko. We wrześniu nic nie przeczytałam. Ani zawieszki nie xxxx. Muszę się poprawić. Pozdrawiam dziękując za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są ciekawe ,a zawieszka przerobiona na bombkę wyszła super :)

    Też lubię tę pisarkę,mam jej trylogię "Czarnego maga" Książki z serii kończą się specjalnie tak by czytelnik kupił kolejne części, pod warunkiem,że się pierwsza spodoba. Polecam serię z Mercedes Thompson- Patrici Briggs,mimo że ma pewne braki mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Martuś fajnie wybrnęłaś z haftem i zawieszka wyszła super! Piękne prace, zwłaszcza zakładka skradła mi serce :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe prace Martuś i bardzo różnorodne,a z zawieszką dałaś sobie świetnie radę, bombeczka z gwiazdką wygląda extra! Zakładka piękna i kolorowa mega pozytywna:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że każdy ma na swoim koncie pracę, która nie zachwyca😉 Uważam, że wyszłaś obronną ręką, ozdoba prezentuje się całkiem fajnie👍💪 Ciekawie ją wykończyłaś. Pozostałe prace też piękne i udane!!!😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne prace :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace i jakie bogactwo kolorów i technik!
    Uwielbiam książki Trudi Canavan. Przeczytałam wszystkie magiczne dostępne na naszym rynku 😀
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności powstały, bardzo piękne prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale szaleństwo i różnorodność prac! Ja niestety nie wyrabiam się z żadnymi zabawami... jescze starocie mam do nadrobienia

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka obfitość prac! :) Najbardziej podoba mi się kartka z motylami - jest taka lekka i bardzo klimatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)