środa, 28 października 2020

Jesienny album

 Hej Kochani!


Tylko jeden post widnieje na mym blogu w tym miesiącu, aż wstyd. Ale miałam wyjazdy + to co się dzieje, trochę pracy i nie wyrobiłam czasowo :) Pomalutku dodam swoje prace, nadrobiłam teraz z nawiązką, a co! 


A dzisiaj chcę Wam pokazać co robiłam przez ostatni miesiąc, a mianowicie mój jesienny album, z papierów Mintay Papers. Na przodzie z haftowanymi grzybkami (wzór pinterest, ciężko dojść), a z boku listkami (wzór gallery.ru). Zajął mi ogrom czasu, ale jestem mega zadowolona :)


Tutaj kilka zdjęć:










A tutaj filmik, na którym widać środek:

https://www.facebook.com/EviPassjonatka/videos/1516471711880902/

Albumik zgłaszam na wyzwanie Uli - kolorowa jesień







Buziaki!






36 komentarzy:

  1. Kawał dobrej roboty Martusiu - album jest przepiękny! A te grzybki na okładce wyglądają niesamowicie. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie! A te grzybki na pieńku - wisienka na torcie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity jest 😍 grzybki i listki robią wrażenie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny. A okładka to istne arcydzieło.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest chyba najpiękniejszy jesienny album jaki w życiu widziałam!!! Te papiery są obłędne. Mnóstwo różności, karteczek, zakładeczek, kieszoneczek:) Wszystko dobrane ze smakiem. A okładka zasługuje na osobne pochwały!!! Mistrzostwo wszechświata:))) Chapeau bas:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, hafty eleganckie ,staranne,miód,cud,malina.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Obłędny! Coś pieknego! Grzybki i taśma i z listakim nadają mu niesamowitego uroku :-)
    Powodzenia w wyzwaniach :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ekstra! A ja mam bardzo podobny i szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny!!! Hafty na okładce rewelacyjne! A w środku pełno zakamarków ślicznie ozdobionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiż piękny album, kocham jesień i myślę, że idealnie oddałaś jej czar. :) Wspaniały album. <34 Pozdrawiam i życzę mega radosnego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle wyczarowałaś piękne hafty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Martusia ja się wcale nie dziwię że tyle czasu Ci zajął ten albumik. Dwa spore elementy wyszywane to już sporo czasu, o innych dodatkach nie wspominając. Ale wyszło cudnie. życzę żeby było odium przynajmniej w jednej zabawie, a najlepiej we wszystkich bo albumik jest odjazdowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Martuś obejrzałam filmik, album jest przepiękny!! Widać kochana ile pracy w niego włożyłaś. Brawo Ty! Buziaki i dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne hafciki! Lubię takie wyraziste. Rewelacyjny album!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boziu jaki on jest piękny !!!
    Też bym tak chciała umieć 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ogrom pracy. Grzybki są przesłodkie 😍 Podziwiam Twoją wszechstronność :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpierw się zachwyciłam okładką i haftami. A w trakcie oglądania filmiku były same achy i ochy :).

    Martuś album jest przepiękny. I ile w nim miejsca na różne różności :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny album:) Mojej mamie by się mega podobał 💛🧡 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Hafty Uli. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest, podziwiam i zazdroszczę, ciekawe czy kiedyś uda mi się zrobic chociaz maleńki taki albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za cudowne grzybki:) Pudełeczko wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny album Martuś :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powtórzę tylko za wszystkimi, fantastyczny album, hafty cudne, podziwiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny projekt, piękna kolorystyka; śliczna kompozycja... taką jesień - kolorową, w radosnych kolorach - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny. Nie mogę się napatrzeć 😁

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam kolejny jesienny klimatyczny Twój wytwór!!! Grzybki haftowane zachwyciły mnie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Album jest prześliczny, a haftowane grzybki, listki są cudowną jesienną kompozycją. Cudo.:):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio też mało mało publikuję brak czasu lub cała ta sytuacja mnie zniechęca ale warto zaglądać na inne blogi bo świetne prace można oglądać, album jest piękny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, świetny pomysł z tymi grzybkami :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)