piątek, 9 października 2020

Wygrana w candy i Kochamy Starocie

                                     Hej Kochani!


Ostatnio Wanda na swoim blogu, zorganizowała candy, które wielkim szczęściem udało mi się wygrać. Chwalę się więc pięknościami, które otrzymałam!


    


Dziękuję za te cuda! Patrzcie jaki cudowny łapacz snów <3 Powiesimy go nad łóżeczkiem mojej dwuletniej córki :)


Przy okazji chciałam ogłosić nowy temat dla zabawy Kochamy Starocie
Styl indiański
Z czym się Wam kojarzy? Jak dla mnie to piórka, kolor czarny i takie ozdoby jak na wieczku poniżej na zdjęciu. Przerobiłam pudełeczko po mascarpone, w którym trzymam koraliki:)




Przed:


Po:





Buziaki!



38 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Pudełko w nowej odsłonie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna wygrana:) Łapacz snów przepiękny.A pudełko świetne, hipnotyzujące wieczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś, gratuluję wygranej. A metamorfoza pudełeczka rewelacyjna, nie uwierzyłabym, ze to pudełko po serku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, prezenty piękne a pudełko super.

    OdpowiedzUsuń
  5. O super wygrana, pudełko piękne, tez kocham starocie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałej wygranej.:) Super metamorfoza pudełeczka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna przemiana! Patrząc na cacuszko "po" nawet przez myśl mi nie przeszło, że pudełko jest po serku. Fajne prezenty, gratuluję Marta.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! Pudełko po metamorfozie robi niesamowite wrażenie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana- jestes królowa recyclingu- wierzyć się nie chce!
    I gratki extra nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna metamorfoza! Gratuluję Ci Martusiu wygranej i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty. Gratulacje.
    A to da się tak przerobić zwykłe pudełko po mascarpone!? Niesamowite. Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty. papiery to ja uwielbiam dostawać. Metamorfoza pudełeczka to mistrzostwo świata !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW 💜 pudełeczko super ❤️
    Gratulacje 🎉 wygranej 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały recykling pudełeczka :) Gratuluje nagrody , też kiedyś wygrałam u Wandzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim gratuluję, zostałaś wspaniale obdarowana! Przemiana pudełeczka niesamowita! Masz zdolne łapki;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite jak z niczego można zrobić coś. I to jaki piękny cosiek. Naprawdę gratuluję talentu. A lapacz snów śliczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję super wygranej :).

    Cudnie przerobiłaś pudełko :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje:D Przepięknie przerobiłaś to pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, pięknej wygranej, pudełeczko wygląda prześlicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie przerobiłaś to pudełeczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej, zwłaszcza łapacza :) A pudełeczko jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej, super prezenty. A to pudełko po serku mascarpone wyszło ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No wow! Serek mnie zachwycił...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełko czaderskie :) Cieszę się że paczuszka dodarła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełko rewelacyjne! Fajnie by było, gdyby serki sprzedawano w takich prześlicznych opakowaniach :))). Gratuluję wygranej, świetne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  26. Martuś gratuluje wygranej! Same piękne prezenty dotarły do Ciebie! No, ale metamorfoza opakowania po serku jest niesamowita!!! Piękna ta mandala na wieczku!!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ohh super gratuluje wygranej !! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne prezenty! Ale to co zrobiłaś z tym pudełeczkiem, to jest mistrzostwo świata!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne pudełeczko <3 Jak zwykle robisz cuda z prostych rzeczy :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka ilość pięknych przydasi i upominków. Weny twórczej życzę i czasu na tworzenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się takie "czary", jak te z pudełeczkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kto by pomyślał, że to pudełko po serku...jesteś naprawdę niesamowita, pięknie to wygląda :).
    Bardzo podobają mi się upominki jakie otrzymałaś a łapacz snòw jest cudowny! Wlasnie takie mi się podobają, białe i z takimi ozdobami :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)