piątek, 29 stycznia 2021

Smoczy świecznik

 Hej Kochani!


Na art piaskownicy pojawiło się wyzwanie, temat: smoki. Kto mnie zna, ten wie, że kocham wszystko co związane z magią. Musiałam więc zrobić  pracę na to wyzwanie. Jakiś czas tematu, Szwagier przywiózł mi kilka staroci, które uratował przed remontem jakiegoś mieszkania, miały iść na śmietnik. Jednym z tych przedmiotów był świecznik, który postanowiłam przerobić. Trochę odlewów, farby, woski, gaza i pasta żeby nadać mroczniejszą fakturę i gotowe :)











Pracę zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy - Smoki




Buziaki!



38 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie rzeczy wyczarowane z tego co inni uznali za zbyteczne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz coś pieknego z niczego , gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest genialne!!! Uwielbiam takie prace wykonane z pozoru nieistotnych elementów:) Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje eksperymenty zawsze przynoszą wspaniałe efekty 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta, masz niesamowitą wyobraźnię! Piękne! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny! Chociaż wolałabym wersję srebrno-niebieską i tak podziwiam co wykonałaś mając taką bazę 🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała robota Martusiu, efekt jest niesamowity!
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świecznik jakby przeniesiony z Hogwartu. Czysta magia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Genialny! Efekt obłędny!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam! Niesamowita metamorfoza!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WoWoW kolejne piękne szaleństwo 😜😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. I świetnie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem i świecznikiem. Starocie mają cos tajemniczego w sobie. Czasem warto nadać im drugie życie. Tobie się udało. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! Fantastyczna praca! Nim przeczytałam post obejrzałam zdjęcia bo myślałam, że zakupiłaś takie cudo. Wyszło rewelacyjnie, powodzenia w wyzwaniu, nagroda należy się jak nic!!!😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity pomysł i wykonanie! Super świecznik. Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również kocham wszytko co jest z magią związane a smoki to w szczególności. Piękny ten świecznik Ci wyszedł. Normalnie arcydzieło <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No jak Ty to wykonałaś, prezentuje się rewelacyjnie, tyle ciekawych tam elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super dbanie o środowisko 😘😘 Świecznik wygląda naprawdę imponująco !!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała praca!! Uwielbiam recykling, często w nowej odsłonie jest dużo ładniej!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadałaś drugie życie, świecznik jest fantastyczny, wygląda obłednie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozwaliłaś system tą pracą:) Fenomenalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ho, Ho, niesamowite smocze dzieło! Powodzenia w wyzwaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam na FB to i tutaj też pisze,że podoba mi się całość :)
    Mam pytanie- znicz z quiddicha i smoki to z jakiejś formy powstały ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny jest! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale czarujesz ta masą, no niesamowite sa te Twoje projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako rasowa czarownica mam więcej do czynienia z kotami, niż ze smokami, ale świecznik jest fantastyczny i magiczny! Pięknie go ozdobiłaś i pomalowałaś. Efekt fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  26. czad, brak nie słów zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Martuś wspaniała smocza praca !!! jestem pełna podziwu i życzę Ci powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Och matuchno... ale cudo! I jeszcze ten złoty znicz - rewelacja.
    Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w wyzwaniu! Rewelacyjna praca! Też uwielbiam wszystko co pachnie magią :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super świecznik! Dziękuję za udział w smoczym wyzwaniu Art-piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW, świetny, smoczy projekt :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest niesamowite, aż nie wieżę że z takiego świecznika wyczarowałaś takie cudo :O Piękna praca i dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)