niedziela, 7 lutego 2021

ATC i Journal Postcard

Hej Kochani!

Dzisiaj krótki wpis i dwie prace na wyzwania :)

Pierwsza to moja pierwsza karta do Journala na wyzwanie ARTGrupy ATC, na karcie miała znaleźć się torebka po herbacie. Karta ozdobiona papierami od ITD Collection z kolekcji "French Chic".



***

Oraz ATC na zabawę Uli.
Na atc znajduje się wiele warstw (minimum ma być 3), białe tło, zielone, listki, wianuszki, kokardki, na kwiatuszkach różowy brokat. Tajemniczym składnikiem jest piękne tłoczone tło od ITD Collection.






Buziaki!

 

25 komentarzy:

  1. Pięknie je robisz, i kartka i Ateciaki prezentują się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięknie, karteczka z torebką po herbacie trafiona w wytyczne, ślicznie się prezentuje! Ateciaki tak pięknie ukwiecone...cudne są!:)))
    Pozdrawiam słonecznie::)

    OdpowiedzUsuń
  3. ATC to ,,francja-elegancja,, ... są przepiękne!
    Chciałam wziąć udział w zabawie i robić karty do journala ale ... nie mam pomysłu na tył (banalny powód). Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra 😍 wianek skradł moje serce 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się prace obie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje prace :-) Masz talent :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace Martusiu! Fajny pomysł z tą herbatką, wygląda ciekawie.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne z tą herbatą! Piękne ateciaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne prace! widze wlozone w nie serce :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś, pięknie się karta prezentuje, a torebeczka po herbacie znalazła swoje idealne miejsce.
    ATC mnie oczarowały - toż to wiosna w czystej postaci!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Martuś, ale te ATC są śliczne!! Jak na wiosennej łące. Cuda!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace, a torebka po herbacie wkomponowana idealnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne prace! zawsze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace, to tłoczone tło jest bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marta jesteś mistrzem w tych Ateciakach. Ta torebka po herbacie genialnie wsadzona a to ATC dla ULi normalnie mnie zauroczyło. Wianuszek kwiatowy rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karty! To tłoczone tło mnie zachwyciło!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka ;D Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ATciaki :) z tą torebką mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prace Ewa! i te ateciaki z wianuszkiem i paryska kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy bardzo ładny :) Ten z wianuszkiem na środku uroczy:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)