środa, 10 lutego 2021

Art Journal i pierwsze LO

 

Hej Kochani!
W ostatnim czasie wykonałam inspirację dla Magicznego Kociołka. Ozdobiłam okładkę swojego art journala, ponieważ postanowiłam się przełamać i próbować z tworzeniem w nim wpisów :)
Na okładce umieściłam odlew, dodałam kociołkową tekturkę z koroną, pomalowałam wszystko farbami akrylowymi i woskami. Do tego splash i stempelek na tło.







Na FB powstała grupa Cudna Paczka, którą stworzyła Dorota z Cunienienudne. Są wyzwania, zabawy, Dorota przekazuje dużo wiedzy, którą posiada. Przełamałam się i tym razem, wykonałam swój pierwszy layout i to na podstawie mapki (też nigdy nie robiłam). Użyłam papierów od ITD Collection z kolekcji The elven valley.








Buziaki!



28 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie prace jak Twoja okładka, ale LO mnie zachwycił i skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace Martuś :) czekam na LO.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to perfekcyjne, ma swoją dusze, artyzm.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny debiut Martusiu, LO jest cudne. Okładka journala fantastyczna, Twoje mediowanie zawsze zachwyca. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zjadło mi komentarz :) Fantastyczne prace, zachwyciło mnie LO. Cudna kolorystyka i grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, zwłaszcza okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka super a debiut fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś, okładka jest niesamowita. Brak słów, żeby opisać wrażenie... LO też wygląda wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane projekty! LO wcale nie wygląda na debiut :) pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie i pomysłowo😍😍😍
    Bardzo mi się podobają JJ i marzy mi się takie coś
    Czekam na foty wnętrza 😉

    Też jestem na owej grupie 😉 b o Dorotka to moja kolejna Gwiazda 🌟

    OdpowiedzUsuń
  11. No i słusznie! Trzeba być otwartym na nowe pomysły :) Okładka wyszła super. Ta tekturka jest jak stworzona dla wycisku, którego użyłaś. A i LO jest piękny. Ale z Dorotką nauczycielką nie mogło być inaczej :)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy robisz. Ja się kompletnie na tego typu rękodziele nie znam, ale zawsze podziwiam takie prace. Tworzę okładki, ale haftowane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna okładka, kolory urzekają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo Marta, przepiękne obie prace Podziwiam Twoje zdolności mixmediowe. Świetnie sobie radzisz. To wszystko nie moja bajka ale uwielbiam podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Podpisuje się pod komentarzem AniI i to w pełni- świetnie wykorzystujesz mixmedia, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też podziwiam Twoje prace Martuś!!! Są zjawiskowe i takie z krainy czarów.
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, taka baśniowa ta okładka 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie zmediowana praca ta pierwsza a LO , zachwycam się, no zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martuś śliczne, i LO i okładka, pięknie te Twoje madia wychodzą i bardzo je podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prace, ja też myślę nad zrobieniem LO ale jakoś nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Martuś cudowne prace ❤️ nieustannie się zachwycam i podziwiam 🙂
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Okładka przykuwa uwagę ... świetna!
    Piękne są Twoje prace .....

    OdpowiedzUsuń
  23. Nooo ta okladka twojego Art Journala to mnie rozwalila. Cudownosci. Aleeee masz Talent!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)